Bojovníci, zbrane, artefakty
Bojovníci sú hlavným poslaním v hre. V kapitole budú popísané jednotky a možnosti ich kombinácie.
Tank
Základná opora družstva, razí cestu a tvorí ochranný múr. Základom pre Tank je Armor (ochrana pred útokom), Magic Armor (ochrana pred útokom mága), Damage (poškodenie), Dodge (vyhnutie sa útoku) a Crit (kritický útok, 2x vyššie poškodenie pri jednom seknutí).
Tank môžeme vybaviť zbraňami ktoré majú vlastnosti:
- Daggerky (Dýky) – veľmi rýchly útok, veľké poškodenie (Damage), pri poškodení zvyšujú Crit
- Meč – pomalší útok, pri poškodení môže obnovovať zdravie, spôsobovať Stun (omráčenie) alebo Splash Damage (poškodenie aj v okolí útoku)
- Sekera – pomalý útok, pri poškodení môže obnovovať zdravie, spôsobovať Stun (omráčenie) alebo Splash Damage (poškodenie aj v okolí útoku)
- Palcát – pomalý útok, pri poškodení môže obnovovať zdravie, spôsobovať Stun (omráčenie) alebo Splash Damage (poškodenie aj v okolí útoku)
Mág
Základom pre mága je mať čo najvyššie Spell Power (Sila mágie) v každom ohľade. Následne Damage (poškodenie) a Crit (kritický útok, 2x vyššie poškodenie pri jednom seknutí). Mág môže zastávať dve funkcie
- Zdravotník, vtedy má zbrane s vlastnosťou Ressurect – oživenie po smrti bojovníka, alebo Heal – oživovanie, resp. pridávanie života bojovníkovi počas boja (Heal môže byť jednorazový, alebo počas 4 sekúnd v závislosti od zbrane).
- Útočný mág má zbrane ktoré dávajú iba Damage (poškodenie), Poškodenie najsilnejšiemu protivníkovi počas 4 sekúnd, Splash damage (poškodenie aj v okolí útoku), Instakill (zabije protivníka ak má určitý počet % života), Stun (omráčenie)
Lukostrelec (archer)
Archer likviduje nepriateľov na diaľku, preto je dôležité aby sa k nemu nevedeli nepriatelia jednoducho dostať. Základom pre Archera je Damage (poškodenie) a Crit (kritický útok, 2x vyššie poškodenie pri jednom seknutí).
Archer môže mať dva typy zbraní, každá môže náhodne dostať Stun (omráčenie) alebo Splash damage (poškodenie aj v okolí útoku):
- Kuša, útočí iba na jedného nepriateľa
- Luk, útočí na skupinu nepriateľov
Špeciálnym druhom Archera je Assassin (Vrah), ktorému vymeníme Luk alebo Kušu za zbraň pre tank, konkrétne za Daggerky (dýky). Tým dosiahneme jednotku ktorá sa rýchlo pohybuje z veľmi vysokým Damage (poškodením). Nevýhodou je, že táto jednotka veľmi zraniteľná. Veľký zmysel to má ak má jednotka osadený artefakt Teleport, ktorý ju premiestni dozadu ku nepriateľským Archerom ktorých zlikviduje.